معرفی کتاب "مدیریت بازاریابی جهانی"

اثر: ماساآکی کوتابه، کریستیان هلسن، حسین نوروزی (مترجم)

کسب دانش در بازاریابی بین المللی می تواند به رفع مشکلات ناشی از کسب و کار در یک بازار صرف کمک کرده و حتی با پیش بینی های درست و صحیح، خطرات سیاسی کسب و کارها را نیز بیمه می کند، اما شرکت ها باید تنوع فرهنگی کشورهای مختلف را نیز مد نظر داشته باشند. تفاوت های فرهنگی می توانند به واسطه تولید یک محصول در قالب جاذبه نژادی و قومی یک کشور به مزیت و امتیاز یک شرکت مبدل شوند و بالعکس. فعالیت‌های بین‌المللی، اقدامی غیر ضروری و تجملی نیست، بلکه برای شناخت همبستگی کشورها و بازارها و درک اصول و مفاهیم علوم مختلف، از جمله بازاریابی، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است. بدون درک صحیح موضوعات جهانی، هیچ آموزشی کامل نیست.

فهرست مطالب:

فصل اول ضرورت جهانی سازی

فصل دوم محیط اقتصادی 

فصل سوم محیط مالی

فصل چهارم محیط فرهنگی جهانی و رفتار خری

فصل پنجم محیط سیاسی و قانونی

فصل ششم تحقیقات بازاریابی جهانی

فصل هفتم بخشبندی و موقیعت یابی جهانی

فصل هشتم استراتژی های بازاریابی جهانی

 فصل نهم استراتژی های ورود به بازار جهانی

 فصل دهم سیاست گذاری تولید جهانی: توسعه محصولات جهانی برای بازارهای جهانی

فصل یازدهم سیاست گذاری تولید جهانی: بازاریابی های تولیدات و خدمات

فصل دوازدهم قیمت گذاری جهانی

فصل سیزدهم ارتباط با مصرف کننده جهانی

فصل چهاردهم مدیریت فروش و مدیریت میان فرهنگی

فصل پانزدهم تدارکات و توزیع جهانی

فصل شانزدهم مدیریت صادرات و واردات

فصل هفدهم برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل در عملیات بازاریابی جهانی

فصل هجدهم استراتژی های بازاریابی برای بازارهای نوظهور

فصل نوزدهم اینترنت و بازاریابی جهانی

کتاب مدیریت بازاریابی جهانی به نویسندگی ماساکی کوتابه -کریستین هلسن و ترجمه ی حسین نوروزی - مهدی مهذبی منتشرشده توسط انتشارات مهربان نشر یکی از منابع اصلی تدریس در رشته های مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی می باشد.

کد خبر 33302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =